2013. december 12., csütörtök

Tegnap és ma

Borzalmas estém volt tegnap a malacokkal!
Vagyis inkább eggyel, Málác úrral.
Megérezte rajtam a kicsi szagát, mikor játszottuk az ölbenlevést, és utána le se lehetett állítani a sivítását. :(
Addig nem hagyta abba, amíg meg nem engedtem neki, hogy megszimatolhassa, körüljárhassa Barney ketijét amiben maga a malac is lakott.
Néha összeszimmantották az orrukat, meg rágcsálták egymást, főleg Málác úr akart betörni a kicsihez.
Teljesen kétségbeestem, hogy ez így nem mehet tovább, mit akar már ettől a szerencsétlen kicsitől ez a nagy?!
Terrorizálni, stb?
Aztán eljött a másnap, vagyis a mai nap.
Most béke és nyugalom honol, kopkopkop.
Az előbb adtam mini reszelt répaszeleteket, elszórtam a ketiben.
Mikor hallották a vízcsobogás hangot, elkezdtek uizni, először Málác úr, neki adtam elsőként, eldobáltam a kifutóban hadd keresse meg. Aztán Barney is elkezdett uizni. De erre Málác úr nem reagált, csak a kajára koncentrált. (Amúgy igen, ilyenkor ő is belead apait anyait a viszontuizásba). A kicsinek is adtam répaszeletkéket, kevesebbet, mint a nagynak, és miután felfalta őket a megtalálásuk után, popcornozott egyet!
Tegnap az ürömben volt egy kis öröm is, akkor történt meg velem életemben először, hogy Barney elnyúlt az ölemben, ami azelőtt nem fordult elő, és eddig csak Punky kiváltsága volt.

Egyébként megdöbbentő ez az "össze nem illés" a két malaccal, mert amikor anno 3 fiúmalacom volt, betartva mindig a min. 6 hós korhatárt, SEMMI gond nem volt sem az összeszoktatással, se semmivel!

Egyvalami történt csak, az addig kezes Fahéjam, már egyáltalán nem volt annyira kezes, elvadult.
De ezt Punkynál is megfigyeltem, hogy mikor a kicsi malacról van szó, és a nagy az ölemben van, ő is harap, rúg és karmol engem. Ráadásul mostanában félni kezdett tőlem, ami szintén szokatlan...pedig nem vertem meg meg ilyesmi, nem bántottam... :S

A fene se érti ezeket a tengerimalacokat. :( De majd egyszer...

Roo ma megette az ubit amit betettem neki a terkójába. :)
Vele nincs sok gondom. :) Mondjuk szoktatnom sem kell más teknőshöz... ;)

Na, Málác úr megszólalt, futkorászik és prüntyögéses-uizós hangokat ad ki. :P
Barney meg szénát majszol. :)
Roo elaludt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése