2013. december 13., péntek

New ideas

Az igazat megvallva, nagyon rossz passzban vagyok! :(
Kimerültem, hiába év vége van, már csak egy hét, és utána végre téli szünet!!!
Ez a malac-társítás gond is itt ül a nyakamon, és nem tudom mi legyen ezzel.
Van aki azt mondta ivartalanítsam Málác urat, másvalaki meg azt, hogy ne...most akkor kinek higyjen az ember?!
Viszont még a kutyás érámból tanultam a szagátvivés módszerét.
Ez tegnap jutott eszembe.
Adva van két plüss: Lóplüss, és Macskaplüss.
Fogtam hát Lóplüsst, és betettem Barney babához.


Ez ilyen "WTF?!" fej volt először... :D

...majd lehuppant melléje és megszaglászta alaposan....

...és vakarózott is erre az "ijedtségre" egyet... :P
 A végén úgy összebarátkozott Lóplüssel, hogy mellé is heveredett, belefúrta magát a szőrébe, és sokat popcornozott. (Az előbb Málác úr nagyon visítva uizott, a kicsi malac meg ugrált örömében a ketiben). :-S

Málác úrnak adtam Macskaplüsst.
A reakció emez volt:


Ő sokkal inkább lesz@rt@, mint Barney, Málác úr inkább ezt csinálta:

Holnap megörökítem, ahogy helyet cserél a két plüss...beivódva a tengerimalacok szagával...
Izgi lesz!
Bár sejtem mi lesz a "végeredmény". Le is írom itt, hátha mégis rámcáfol holnap a Sors!

Barney majd nagyon meg lesz rémülve, és sokat fog kuporogni a sarokban, míg oda mer menni a Málác-szagú Macskaplüsshöz, de távolságtartó lesz.


Málác úr meg mikor megkapja Lóplüsst, teljesen fel lesz ajzva és sokat, meg hosszan fog visítozni. Rágcsálni fogja, meg hasonlók.


Roo-t ma áthelyeztem a terkójába, mert tegnap az ő életébe is belehelyezkedtem, és azt láttam, hogy unalmas.
A fiók bár jó nagy terület, a szélein mászkált, mindig a fehér "falat" látta csak...
Ezért most ide költözött:


Ez a régi terkója, de most lett benne extra fény is. :)
Ami nem örökké fog égni, csak napi pár órát...

Kipróbálta a vizestálat (még, hogy a szárazföldi teknősöknek nem kell víz! :P), majd tettem be neki zöldeleséget (tyúkhúrt és pitypanglevelet), amit jóízűen elfogyasztott. Arról is volt fotó, de most nem találom.
Jelenleg próbál kitörni a terkójából, de legalább látja mi folyik körülötte, és nem csak a fehér fiók oldalát nézi!
Amint összeszedem magam, egy boldog állattriót akarok látni magam mellett, csak azért is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése