2013. december 28., szombat

Egy kicsit bonyolultabban


Ma bevásárlós napom volt, magamnak is vettem dolgokat, de az állatoknak is, lévén ők is az életem részei. :)
Malacoknak eztet vettem:

Az eladónéni hülyének nézett, hogy mindenből egy darabot vettem. :D

De ebből kettőt (igaz nem ott ahol a kajákat, hanem ahol a kutyapelust):

A megajándékozott örült neki:



Ma is volt malacösszeeresztés:

Ma egész nap a kicsi a kifutóban volt, Málác úr volt "ketrecfogságra ítélve" a kifutóba építettem be a karámot, hogy egy kicsit magasabb szintre emeljem a malacok tűrésképességét. Így Málác úr egy Barney-szagú helyre lépett be, ami a kicsinek volt jó, mert kevésbé stresszelt a nagytól, ahogy a videókon is látszik majd...


Nem volt az elején a szokásos kis összezördülésen kívül semmi baj, sőt volt popcornozás is mindkét részről, közös tálból evés, közös szénázgatás stb... :)


Barney farolás előtt, ilyenkor oldalazva szokott Málác úr felé csörtetni. :)


Bújócska.


Popcornozás

Aki keres, az talál...

...itt is keresés folyik :)


Roo elaludt a lámpafénynél. Szokása ez, először odaáll arccal a fény felé, majd ledől aludni. :D


Ezt nem hittem volna, a dupla rács ellenére Málác úr sikeresen szénázott!!!


Malacpuszi

Blöe...inkább hagyj...

Barney eszik, Punky lopózik...


Közösen ettek, de amint kattintottam, Málác úr megmoccant. :P

Utána mindenkit visszatettem a helyére, Málácot meg megfésültem. Olyat csinált, mint a kozmetikusnál...élesen visított fájdalmában, pedig semmit nem csináltam vele, úgy fésültem ahogy eddig!
Szegény Barney tökre megrémült, megdermedt ültében. Ez a szerencsétlen meg...kijött belőle egy pár szőrszál, amelyik aljszőr volt...és ezért patáliázott...hihetetlen... :P De el kell tűrnie, hiszen hosszúszőrűként mindennap meg kell fésülnöm, ha tetszik neki, ha nem... Barney csak a fenekénél a hátvonalon hosszúszőrű.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése