2013. december 3., kedd

A kismalac állapota




Tegnap esti fejlemények:
Lobelin tanácsára adtam neki széntablettát vízben feloldva. Aztán unszolásomra evett egy darab szénaszálat.
Mielőtt eltettem volna alukálni a konyhába, beletömtem 3ml biolapist (mindig biolapin-t akarok írni, hiszen a nyúl franciául lapin :D). Miután megtömtem vele, és egy része megint a bundáján landolt, evett 2-3 szál szénát az ölemben lévőkből! ;)
Eközben Málác úr majd' megőrült a féltékenységtől. :(
Miután visszatettem a ketijébe a kicsit, berregett egy nagyot méltatlankodva, majd mászkált, szagolgatott, közben prüntyögött...megszagolta a szénatartót, a magostálat, még Málác urat is...távolról. (Hiszen nem érnek össze). Aztán mosakodott is...és tényleg nincs rajta sérülés... :P
Aztán amikor betettem a ketit a konyhába, ott is mozgott , majd odajött közel hozzám megszimatolni, és kíváncsian nézett. :) Tettem be neki felmelegített fürdőszobaszőnyeget, hogy melegen legyen.
Ez volt este, és most megyek megnézni mi történt.
Nos ez: (Jó hírnek lehet venni, hogy az előtérben lévő kicsi kaka az már bogyószerű)


Hm, most kitettem amíg kicserélem a kakis "ágyneműjét" a kis akváriumba, ő meg már szökni akart, meg rágcsál is... Csinálok vele most reggel egy szenes, cebionos, biolapisos kúrát, aztán melóba kell száguldanom.
Már javul, mert van pár bogyó is benne... :)
Meg fogom menteni őt! ;)
Most megyek, harcra fel, Barney készülj!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése