2013. december 8., vasárnap

#130

Jelentem, Barney meggyógyult!



Már jött is reggel a ketihez, kunyerálni, meg uizott, az ürüléke normális malackaki formájú, a kedve kitűnő...
Mivel nem igen ehet zöldéget azt amit szokott, gondoltam mégis megtréfálom az emésztőrendszerét, és szárítottam neki sárgarépát, meg Málác úrnak is. :)
Mindketten befalták!
Ez lesz az én téli étkeztetési forrásom, a szárított répa, uborka és egyebek. Persze, majd kapnak normálisan kinézőket is, de télen egy jó kis ropogtatnivaló zöldségnél nincs is jobb, nemdebár? :)
Jön lassan a téli szünet, az embereknek lesz egy kis idejük egymásra, és nekem is a malacokra, az összeszoktatási részt értem ezalatt.
Ma volt az utolsó Cebion, Biolapis kúra, de még természetesen figyelőállásban vagyok Barney-t illetően!
Azért örülök, hogy meggyógyult és a jelleme is megváltozott, már nem olyan kis tesze-tosza... :)
Most raktam be neki faházikót, de nem használja, itt kuporog a sarokban (ez remélem nem betegségkuporgás, mert pont egy hete kezdte el... :P)

Roo ma megevett szinte mindent amit elétettem, és ennek is nagyon örülök. :)
Most mászkál a terkójában, fürdőzött a vízében is reggel, szóval ő is jól van.

Punky alias Málác úr elég aluszékony mostanában, gondolom most, hogy nincs kit csesztetnie, újra unalmasabb lett az élete. :P Amúgy eszik, iszik, alszik. :)

Mindenkivel minden rendben, és ez maradjon is sokáig így!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése