2013. november 19., kedd

Tomorrow

Izgatott vagyok!
Holnap ugyanis halnap lesz!
Azaz...akkor teszem be a kicsit Málác úr ketijébe egy napra, és fordítva!
Ma átjött Há, és segített Punky uraságot tartani amíg levágtam a hátsó lábán a körmeit.
(A mellsők még éppen jók).
Amíg le volt fogva, fújtatott, mint egy haragos víziló, mostanában ez a szokása, hogy, ha stressz éri fújtat. :P
Ez a stressz a megfogást jelenti csak, amúgy nem fújtat, hanem rág. Megrágja a ruhám, meg ilyenek. Bolond! :P
Barney babát meg csak simán szoktattam az ölben levéshez. Még nem pisilt és kakilt le egyszer sem!
Mondjuk míg Málác úr kicsi volt ő se tett ilyet... :P
Totál más egyébként ezt a kis szőrmókot a kezembe fogni és a nagyot...valahogy olyan mások. :P
De Barney is nőtt azóta, mióta Há nem látta, ezt ő is megjegyezte! :)
Egy hét sokat jelent egy fiatal tengerimalac életében!
Volt ma uizó kórus, mostanában Barney a ketrecben elég aktív, már nem csak kuporog, hanem, ha pl. éhes, akkor elkezd prüntyögni, ami uizásba csap át. Ekkor Málác úr is be szokott kapcsolódni.
A saját szememmel láttam amikor a kicsi uizott, és az alvó Málác úr erre felkapta a fejét. :)
Annak örültem, hogy most legalább kap visszajelzést, mert míg egyedül volt, az uizása elszállt a levegőben, és senki nem válaszolt rá. Bár tudom, hogy ez nekem szól, hiszen egymással nem uizással kommunikálnak. :P
Barney már a ketrecben oda is merészkedik a rácshoz, és megszagolja az ujjam, összekötötte a kajahozással. :)
Már megengedi az esetek 80%-ában, hogy megsimogassam ketrecen belül és nem fut el. Egyébként okos, mert mikor az ölbelevés után visszateszem a ketijébe, elkezd prüntyögni, majd uizni, bízva abban, hogy megjutalmazom. Hát arra várhat!
Nem fogom rászoktatni arra, hogy minden ketrecbe visszarakáskor kapjon kaját!!! :P
Nálam vannak szabályok amiket be kell tartani, pl. azt is, hogy este a konyhában nincs uizás, és ez azóta az egy eset óta nem is fordult elő...kopkopkop.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése