2013. november 21., csütörtök

Az este

Mikor hazaértem a munkából estefele, a két malac elvolt a ketijében.
De amint meglátták, hogy megyek be a konyhába, bevadultak.
Olyan uizó kórus kezdődött...uhhh.
Aztán este betettem őket kajával ellátva (kaptak kivit, de nem szeretik, legalábbis nem láttam, hogy hozzányúltak volna) ahogy eddig is.
Majd Málác úr elkezdett uizni, és nem hagyta abba!
Kénytelen voltam őket kivenni, és kicserélni, kimosni az egész ketijüket, új almot rakni bele.
Ugyanis kiderült, hogy annyira erős bent a szaguk (pisi és egyebek), hogy ez már Málác úrnak is sok!
Ő egyébként mikor dolgozni mentem, lenyugodott, és már nem nyafogott állandóan. De ez hatott, utána végigaludták az estét! ;)
Mikor még délelőtt benyúltam Máláchoz, hogy nyugodjon meg, és megsimogattam, amint hozzáértem, elkezdett dominánsan berregni. Aztán rájöttem, hogy azért, mert annyira a szagok világában élt a ketiben, hogy azt hitte a kicsi ért hozzá. :P
Viszont úgy tervezem a hétvégén egy rács segítségével összeeresztem őket! De estére külön lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése