2013. szeptember 19., csütörtök

Telnek a napok


Az elmúlt egy napban az a megtiszteltetés ért Roo úrtól, hogy elpotyogtatott nekem egy szilárd végterméket! Ez új helyen lévő hüllőknél valóban nagy dolog.
De amikor ma hazajöttem, mit láttam?
Ezt:



Reggel egy egész gerezd ubit és egy toronnyi sárgarépa-alma kombót hagytam ott nála, erre ez fogadott. Plusz még az ajándék kaki. :)
Ha már kaki:

Két ilyen műanyag kanalam van. Egy fehér, amire nincs írva semmi azzal "porolom be" a vitamint a kajára, és ez amire rá van írva az amit mindenki lát, és aki tud magyarul el tud olvasni. :)
Ezzel szedem ki ugyanis a szilárd végterméket a terkóból.

Egész két napig 24 fok volt a lakásban de ma minden ajtót gondosan becsuktam, és 25 fok lett. :) A Nap is hol süt, hol nem...de kint azért hideg van, olyan 16 fok.

Ez a kedvenc képem, Roo franciául tanul:



Ilyen volt mikor rátaláltam, amint hazaértem ma (a vízbe is belehordta a kaját, pedig a terkó ellentétes végein vannak...):


A mostani kifutó ilyen:


Startra kész:


Kajaaa:



Csak párat harapott belőle, majd kész, vége, otthagyta, és lemászott a kőről.

Málác úr mikor realizálta, hogy én jöttem meg, és nem más, örömuizásban tört ki, és addig nem hagyta abba amíg nem csillapítottam az éhségét. :P Amúgy vele semmi újdonság nincs, most kicsit önző módon Roo van a középpontban...de ugyebár az "újdonság varázsa". :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése