2013. augusztus 6., kedd

Venni vagy nem venni?

Ez itt a kérdés.
Ma reggel olvastam egy történetet, ami nagyon elgondolkodtatott.
Egy delikvens az egyik állatboltban látott egy tengerimalacot. Egy akkora akváriumban amiben megfordulni se tudott, koszos alommal, poshadt gyümölccsel. Elhatározta, hogy megmenti őt, és hazaviszi.
Ez szép cselekedet, de!
A boltos látja, hogy megy az üzlet, és ahelyett, hogy ráeszmélne, hogy ezt a malacot valaki megmentette, helyette még tesz majd bele az akváriumba egy másikat. Akit majd másvalaki ment meg (vagy nem).
A kérdés a következő: Mentsünk vagy ne mentsünk?!
Én is végülis Málác urat megmentettem, mert nyulakkal volt összezárva, akik összerugdoshatták volna...és lehet kapott egy pár kokit tőlük addig is míg ott volt. :(
De az ő helyére meg most eme mentvény helyére jön másik! :(((
Ezáltal egy körfolyamatot nem szakítunk meg, mint gondoljuk, hanem tovább tápláljuk.
Azt szokták ajánlani, hogy ne vegyünk állatboltban malacot (se más állatot), viszont igen, így is lehet nézni...a malac "rárohad" az állatboltra, és soha többé nem fog tartani. Volt ilyen állatbolt, nemrég láttam, ahol malacot már sok éve nem tartanak. De így az érző szívű emberek csak azt látják, hogy szegény malac ott pusztul el a kereskedésben. Láttam már ilyet, az orrom előtt szedték ki a malactársa mellől a halott malacot...büdös alom volt, meg minden egyéb. Borzasztó volt! :(
Szóval nem olyan egyszerű ez az eset, mint gondolnánk, hogy vegyünk vagy ne, mentsünk vagy ne?!

Hm, most olvasom, nem mostani hír, de egy angliai parkban szabadon élnek tengerimalacok! :-o

Ez a kép meg borzasztó: :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése