2013. augusztus 13., kedd

Nekem ez nem megy

Tegnap elhatároztam este, hogy ma reggel nekiesek a körmeinek, és levágom őket.
Szem eltakar, törülközőbe bugyolál...
Azt nem tudom, hogy azért működött-e felemásan az egész terv, mert kába vagyok, hiszen tök későn feküdtem le (nem tudtam aludni, front van), vagy valami más okból.
Mindenesetre, amikor becsavartam a törülközőbe, és letakartam a szemét, majd megfogtam az egyik mellső lábát, amit mindig vissza-visszahúzogatott, elkezdett fújtatni, mint egy rinocérosz.
Ilyet még sosem láttam nála. Próbáltam levágni a karmot legalább azt ami úgyis befelé nő, de hiába. Fáradt vagyok, (kómás=használhatatlan), őt sem akartam szívrohamban elveszíteni, így elengedtem.
A karom sértetlenül fordul befelé, szerencsére még nem vészesen, majd viszem kutyakozmetikushoz, ha már nagyon gáz...evvan, hiába akarok spórolni ezen nem megy. De mindegy...
Utána viszont Málác úr tök szépen megült a karomban, semmi fészkelődés, rágcsálás...szerintem sokkot kapott. :D Csak vitzeltem, mert semmi baja nem lett, tök normális volt. Sőt, amikor beraktam a kifutójába, adtam neki paprikaszeleteket, örömtáncot leejtett, és tökre örült!
Az egész kifutót lefedtem kutyapelussal, mert tegnap is a kifutó egyik sarkát durván eláztatta...
Rajtam nem fog ki egy kis tengerimalac. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése