2013. augusztus 14., szerda

Macskajaj

Málác úr és a Macska

Ma gondoltam egyet, és bemutattam Málác úrnak Pezsi (Pezsgő) urat, a perzsa cicát.
Ő eredetileg egy ilyen:



De most nincs benne már jó ideje elem, így csak simán olyan, mint egy plüss.
Érdekelt, hogy mit szól hozzá Málác uraság.

Így kezdődött:

Egy borús szerdai napon Punky kifutóját egy új "dolog" kezdte bitorolni.



Hősünk csodálkozva nézett (már amennyire egy tengerimalac arca képes arckifejezésekre), és közelebb merészkedett az UFO-hoz:



Szokása szerint megnézte, hogy ehető-e...
Pezsi bajuszánál kezdte, de rászóltam, erre sértődötten arrébb vonult:



Amikor mozgatni kezdtem a macskát, kissé bepánikolt a tengeriröfi:



De leküzdötte a félénkségét:



Egy újdonsült barátság mindig az etetésnél dől el, hogy tartós lesz-e vagy sem:



Látta, hogy Pezsi elfoglalta a helyét a tálka mellett...



Viszont a kaja nagyobb csábítás, mint egy ilyen szőrös izé a tál mellett...



Ám ekkor a macska megmozdult (az én hatásomra evést imitált).



Punky kíváncsian megszaglászta, hogy mit akar ez, de nem törődött vele különösebben.



Így esett meg, hogy a végén egy tálból cseresznyéztek magoztak a végén! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése