2013. augusztus 19., hétfő

Kísérlet

Reggel a kifutójába a tegnapi malacos kígyószőnyeget tettem, amin rajta van Mandy szaga is. Kíváncsi voltam mit reagál rá.
Amikor betettem a kifutóba, teljesen pánikban volt, óvatosan mozgott, félt, hogy akármikor ráront a berregő veszedelem, de semmi. Aztán odament a szőnyeg egy részéhez (és később egy másikhoz is), ahol elkezdett nyafogni és ui-zni. Biztos vagyok benne, hogy felidéződtek benne a szagok alapján a tegnap átélt élmények, mert mikor lejátszottam neki a Mandy-s videót, akkor is izgatottá vált és nyafogott.
Amúgy azért raktam be ezt a szőnyeget, hogy szokja Mandy szagát, hogy, ha majd esetleg megint találkoznak, lelkileg felkészüljön rá. :) Mivel úgy tűnik Málác úrnak nincs önbizalma, mint nekem. :(
Jelenleg szénázik. :) Tegnap kaptunk ajándékba B-éktől szénát, és ezt kevertem a régivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése