2013. július 17., szerda

Rodney

Ő Rodney, Dolittle-ék beszédes tengerimalaca:



Amíg ezt  filmet néztem (sok éve láttam már kétszer is, de most erre volt hangulatom), addig a törpördög kint mászkált a futtatójában, majd aludt, eszegetett, uizott, és amikor mentem be a konyhába, rögtön feltápászkodott az elválasztódeszkára... :D
Volt egy vicces jelenet, amikor két lábra állt a kövén, és rátámaszkodott a deszkára, majd beleszagolt a felállított csövébe, ami a deszka mögött volt. Aztán megállt 1 percig, és nézett. Ez annyira vicces póz volt, de nem volt nálam a telefonom, hogy lefotózzam, meg messze is volt...de tök funny volt! :)
Aztán amikor vége lett a filmnek, odamentem hozzá, és odajött, persze először nem, mert mindig kéreti magát, de utána már le se lehetett vakarni, annyira várta, hogy simogassam, meg megvakargassam őt.
Majd visszatettem a ketrecébe. :)
Úgy volt, hogy jött volna hozzánk egy nyaraló málác augusztusban, amíg a gazdái távol vannak, de úgy tűnik nem lesz belőle semmi. Ezt vegyes érzéssel fogadom.
Ugyanis jó lett volna megnézni mit hoz ki Málác úrból egy a saját területén (szoba) lévő másik malac, másrészt viszont ma is láttam, hogy Rodney muttyogására még csak fel sem emelte a fejét.
Az viszont minden "kísérletnél" többet érne, ha a kismalac a gazdáival menne nyaralni, és nem egy vadidegen helyen, egy vadidegen emberrel (én volnék), és egy vadidegen máláccal (Málác) osztozna két hétig.
Mert természetesen jó lenne tapasztalatnak, mert sose voltam még se pótgazda, se ideiglenes befogadó, de, ha a malac érdekeit nézzük akkor a gazdái mellett a helye!
Én is azért viszem el nyaralni, mert nem bízom másra, képtelen lennék elviselni azt a tudatot, hogy egy másik ember foglalkozik vele...és hiányozna is!!! Tavaly is amikor egy napra kimentem nélküle a telekre, olyan furcsa volt, és ő is megzakkant itthon ettől, hogy nem voltam sehol...szóval Ő jön velem! Mindenféleképpen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése