2013. július 9., kedd

Frisi Fresi

Két napja nem csinálok semmit, csak a malacos cuccaimat mosom, vagyis az Ő cuccait! :-p
Ma voltam a Fressnapf Récseiben egy régi ismerősömmel. Már olyan rég láttam, hogy meg se ismertem. :-o
Volt ott minden, ami szem-szájnak és pénztárcának ingere! Láttam 7900-ért 90 hosszú ketit, de minek, mikor haza se tudom vinni, és most csináljuk meg a kifutót, ami 110X50-es lesz? :) Kábé ennyiből jövünk mi is ki...

Én vettem egy ilyet első körben:


Pelletet akartam, de végülis gondoltam majd kipróbálom ezt, olyan sok mindent hallottam róla. Következő almozásnál kiderül, mert ez kerül a fürdőszobaszőnyeg alá. ;)
Aztán vettem neki rágcsirudakat. Állítólag páran nem tartják hasznosnak, mert hízik tőle az állat, viszont ez a tengerimalacba oltott degu imádja. :)

Ezen képek forrásai a Fressnapf.hu oldal

(Most a kifutójában van, de elaludt, közben a mosógép ezerrel zajong, az ő koszos törülközőjét (tele van szőrrel) mossa ki, természetesen becsavartam egy rossz plédbe, ahogy mások javasolták, így nem lesz egy halom szőr a mosógépem, ennek ellenére majd csinálok holnap egy üres mosást...)

Aztán vettem még nyalósót, amit szintén tiltanak, de szerintem azért egy kis ásványianyag bevitel nem biztos, hogy annyira káros...és irtó ritkán kap, egy éve kapott először, azóta se.

Majd vettem egy ilyet az állatboltba, ahova betértünk:



Igen, ez az amit a tengerimalactartók istenítenek, nos majd megkóstoltatom vele, de még van Cavia Nature, először azt egye meg, nem akarom össze-vissza etetni, így is mindig keverni kell a régi tápot az újjal.
Ezeket a dolgokat így leírva látom, hogy elég macerás ez az állattartás, de érdekes módon élőben nem tűnik annak. :D Szerencsére.
Az állatos boltban megnéztem az állatkákat, hm, hát elég kosz volt, szegény eladónő még nem tisztított ki mindent. Az volt, hogy megláttak engem a patekok, és odasereglettek a rácshoz. A belső intuícióm azt mondta:
- Ne nyúlj oda!
Odanyúltam, és már húztam is el a kezem, mert megharapott, vagyis belekapott az ujjamba. Szerintem azt hitte kaja... Láttam malacokat is, egy darab bébimalac volt, a többi nagy. Az meg "elő volt jegyezve, lefoglalva", és úgy írták: a forgós kismalac. Legalább rozettást írtak volna... Deguk is voltak, ők legalább szokás szerint kedvesek voltak, de nem kéne soha többet... :(

Voltunk könyvesboltba, ahol megnéztem ezt a könyvet:



Semmi újdonság nincs benne, csak az, hogy a malacokban van a humanoid egyedekkel szemben egy egyfajta harapási gátlás. Nos, én ezt Málác úrból kiindulva nem vettem észre. :D
De volt a könyvben olyan kép is, mely kicsi ketiben ábrázolt málácot, és nevetve gondoltam arra, hogy a fórumosok mit szólnának ehhez! :D
Összeségében jó volt ez a bevásárlás, és remélem Málác úr is elégedett lesz.

1 megjegyzés: