2013. június 25., kedd

Új szállítóbox

Már a kiállításon is szóltak, hogy Málácnak kicsi a szállítóboxa, és igen, ez így van, alig tudtam belőle kivenni és betenni.
Ma elmentem venni munka után egy újat.
Mikor mondtam, hogy tengerimalacnak kell, (az eladóházaspár nagyon megörült nekem, biztos kevés vásárlójuk van :-P) a kezembe nyomtak egy akkora hordozót, mint amekkora maga Málác úr.
Megemlítettem nekik, hogy pont egy nagyobbat szeretnék, mert a mostani is már kicsi.
-Oh, már csak kutya- illetve macskahordozóink vannak.- felelte a néni.
- Nem gond, milyenek vannak?!
Mutatott ufózöld színűt, rózsaszínt és lilát.
-Ennél szebb színek nincsenek? Mert őszintén szólva szörnyűek!- hüledeztem.
- Sajnos csak ezek vannak...- felelte szomorúan a néni.
Gondolkodtam melyik legyen, és végül a lilát választottam, mivel már a Málác ketrecszíne se hétköznapi...akkor most milyen legyen ez a hordozója? Ez se hétköznapi! De azért az ufózöldet nagyon extrémnek találtam már én is.
Aztán észrevettem egy fekvőpárnát, és megvettem azt is, így annyit költöttem e két dologra együtt, mintha vettem volna egy jobb minőségű (ez alacsony árkategóriás) szállítóládát.
:)
Hazafele menet a villamoson egy nő bele-belepislantott a hordozóba, és láttam, hogy kétszer is belenéz, hogy jól lát-e, mert nem látott benne semmit, csak egy fekvőpárnát! :D
Ezt így (persze zárt ajtóval):



Nagyon nem tetszett nekem a csupaszsága, a régin legalább voltak mancsok meg miegyebek, az ilyen volt zöldben (még megvan, nem dobom ki):



Ezt kellett átdizájnolnom valami jobbá:


Ez így túl szimpla...

Ezért mit találtam ki? Volt még kiskoromból (Bravo újság, és egyéb) tetoválás matricám egy pár darab.
...és íme a kész mű:



Sajnos eső esetén majd le fog jönni, de szerintem Napos időben még működhet a dolog. :)
Szerintem sokkal fiúsabb lett így Málác szállítódoboza. Nem?
Mai program lesz, hogy megbarátkozzon vele. :) Vagyis úgymond "barátjának" tekintse, és ne féljen tőle.
Hiszen ezentúl ebben fog utazni. :) Ha meg mégis netalántán lenne társa majd, akkor vele. :D
A másik projectem meg ez lesz:

Forrás
Igen, ketreckészítés házilag. Szerintem annyira nem vészes, és mégis én diktálom a méretet, meg egyebeket a lakáshoz viszonyítva. Majd meglátjuk, de egyméterszer ötveneset szeretnék...így lenne Málácnak egy nappali kifutóketrece, meg akkor az éjjeliben lenne a konyhában, és nem kéne mindig ki-be vinni...szerintem ez jó ötlet. :)


De még tervezési és pénzfelemésztési fázisban vagyok. ;)

Update: A szállítódoboz felfedezése sikeres volt. Egyáltalán nem volt megrettenve tőle, meg semmi, mikor beraktam a futtatójába (vagyis őt raktam már be oda amikor a doboz ott volt). Raktam bele almadarabokat is, és azért be is ment, aztán még beljebb mászott, körülnézett (körülrágott) ott bent, és szerintem jónak találta. De! De nem fogadta el ún. új búvóhelynek, hanem továbbra is a fűtőtest alatt lazsál. Viszont eme dobozban elfér két málác is. :) Most megint előjött a "két malac legyen" érzésem. Még gondolkodom rajta, hiszen azért a hétvégi kiállítási tapasztalatok igen érdekesek voltak. Amúgy szerintem, ha veszek, akkor teddy-t vagy rex-et. Mert szeretnék egy olyanféle malacot egyszer. :)

Teddy:



Rex:



Mintha azt olvastam volna, hogy a teddy az igazából rex, csak Amerikában hívják a rexet teddynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése