2013. június 4., kedd

The new cage

Csöngettek, és a futár ezt hozta:


Nagyon reméltem, hogy a benne lévő dolgok azok, amiket megrendeltem.

Izgatottan kinyitottam, mint kisgyerekek a szülinapi ajándékot, pedig nem is az enyém. :D



Kiderült, hogy a madárkórház lapja, benne egy csekkel.
Látszik, hogy vidékről rendeltem... :DDD
Amúgy szeretem a madárkórházat, a logót is kiteszem ide:



Ezek bukkantak még fel, mikor kinyitottam még jobban a dobozt:

Az a szürke nagy izé volt a felső szint létrával. :)
Majd miután azt levettem, feltárult a meztelen ketrecvalóság:



Itt már félig-meddig készen van:


Azt csak zárójelben, hogy ez NEM csontfehér szín, hanem halványrózsaszín!
Kicsit sokkot kaptam, mert ki akar egy fiúmalacnak rózsaszín ketit venni?! :-o
De aztán rájöttem, hogy a kényelem a fontos. Ugyanis megnéztem, és bár csalóka, mert ugyanakkora majdnem centikre mint a sárga régi ketije, de... de azok a perem méretei!!! Ami tényleg leér a földre, az lényegesen kisebb... :P Dehát cserébe tényleg nagyobb lett a ketrec alja magasságilag, és így nem fogja annyira kiszórni az almot, reménykedem benne...


E képen megpróbáltam beleapplikálni a szintet, így sikerült. Azaz sehogy. De nem baj, mert fel tudom majd használni a futtatáskor, szóval sose fog elvészni a haszna, és egyszer, ha majd lesz egy 1 méteres ketim, abba vígan befér. :))))




Emez már a kész ketrec, a sárgából mindent áthoztam, így a Málác nem egy tökidegen helyen találta magát, hanem a saját szagbirodalmában.

Mindeközben a régi ketije most itt búslakodik üresen egy malactáp társaságában:


(Egyelőre az a tervem, hogy kiviszem a telekre a Sparos összehajtható "ketrec" helyére/helyett).


Ez meg egy ivó "honfoglaló Málác":


Első dolga az volt amikor betettem (és itt jegyezném meg, hogy az elől nyitható ketrecrács előnye, hogy nem a kis ajtórésen kell betuszkolni), hogy inni kezdett.
Akkor sem fejezte be, amikor "bebörtönöztem":



Azóta már evett, aludt, ivott, meg minden, csak most így is rálátok a ketrecére, csak rá nem, mert teljesen eltakarja a fala. (Én gondolkodtam átlátszó ketrecaljon, szerintem az tök buli lehet!). :)))
Még kicsit fura ez a barbie-s színvilág itt, de, ha Őt nem zavarja, akkor engem sem. :)
A szülinapja még arrébb van kicsit, de azért lejátszottam neki egy happy birthday-es számot! ;))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése