2013. június 30., vasárnap

Rendrakás, minden téren!


Ma "tavaszi" nagytakarítást csináltam.
Megtaláltam egy nadrágomat, amit munkanadrágnak akartam télen, és most akkor idén ezt meg is csinálhatom! ;) Ráadásul a nap fénypontja az volt, hogy a lekerekített végű szőrnyíró ollóm is meglett, amit pedig nagyon sajnáltam, hogy elveszett!
Átrendeztem kissé a lakást, így Málác úr a szoba egy új pontjára költözhetett, ami végülis régi, mert régen már lakott arrafele/ott. De most érdekes volt megfigyelni, hogy nyitva van a szúnyoghálós ablak, ő meg hogyan nézte a szél tépte fákat, mert erős szél van odakint. ;)

Beavatkozás előtt:



és után:



"Csak" ennyire tudtam levágdosni hátul a szőrét. Elől nem akartam, mert a moszkitók ellen jó a hosszú szőr! Még jó, hogy nem kopaszmalac Punky! :)
Ilyen:

Na, erre aztán úgy kéne vigyázni, mint a hímestojásra, nem is mehetne ki a kertbe, mert rögtön 'finom étel' lenne a szúnyogok (és más élősdik) számára! :P
Megtaláltam egy jaguáros párnámat, amit régen "kép gyanánt" használtam, és rátettem Málácot, mintha olyan kiállítási korong lenne, és mivel tetszett amit láttam, lefotóztam. Igaz fénnyel szemben, de szerintem azért jó képek lettek róla:




Itt meg már a megnyírt hátsójú állatka a ketijében van, úgy néz ki, mint egy töpörödött törpicsek:



Jelenleg ki van engedve futtatni. Érdekes megfigyelnem, hogy amikor rakosgatom ki a kaját neki, amiket fel kell fedeznie, mert eldugom a futtatóban ide-oda, ő már megsejti, hogy készülődik valami, és tök izgatott lesz. Szerintem simán tudja, hogy mi fog következni. Mostanában egy új módszerrel szedem ki őt a ketiből:
A két nyitott tenyeremmel oldalt megfogom, és kiemelem. Mintha egy tojást tartanék, hogy ne essen ki a kezemből. Szerintem elég biztonságos kivétel, mintha csak kihalásznám, ahogy tudom.

Ez meg egy nagy igazság:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése