2013. június 9., vasárnap

Hírek #26




Sikerült a nevezés, a rendszer elfogadta!

Ma kicseréltem Málác almát, mert már kissé büdi volt.
A vécé-ágyát áttettem az ellenkező sarokba, és a másikba raktam a szikláját.
Mi történt?
A kis tengerimalacom belekakilt és pisilt a vécébe, de aludni a szikláján alszik.
Érdekes...
Végülis azért vettem a nyúlvécét, hogy abba végezze a dolgát, azt egyszerűbb tisztítani.
:)
Majd valamikor csinálok neki, esetleg vásárolok valami puha plédet, vagy olyasmit párnának.
(Bár most inkább a spórolás miatt majd azt hiszem készítek, pelenkaöltéssel tudok még varrni! :D)

Úgy gondoltam nem fogok izgulni a kiállítás miatt, de már sajnos elkezdtem...Ajaj...mi lesz ebből! :-o
De még két hét.
Válaszoltak a kérdéseim egy részére, és ez már fél siker. :)
Azért természetesen várom ezt az egész kiállítást, mert még sosem voltam kiállító, csak néző!
;)
A fésülés mostanában jobban megy, ha adok neki répát vagy akármit, amit elrágcsálhat, addig meg tudom fésülni...de...ma is az volt, hogy "Ah, végre kész!"- gondoltam, amikor hupsz, megrázta magát, és megint kócos lett.
Sosem fog így ilyen szépen fésült szőrűen kinézni:


Viszont ezen a képen olyasmi a málác, mint Punky kicsiként (ma néztem végig a kiskori videóit, jó hamar felnőtt...):



E képnél meg az ötlet, a szőrfeltűzés, mint "farok"...szerintem tök cool:



Lehet meg kéne csinálni Málácnál is, már csak hajgumit kéne szereznem. ;)

1 megjegyzés: