2013. június 28., péntek

Happy Birthday, Punky!


2012.06.28.-án valahol megszületett Punky, alias Málác.
Az előéletéről semmit nem tudok.
Én egy hónappal később 07.28.-án vettem meg, de 27.-én láttam először a terráriumban, amint megszeppenve ül egy nyúl feneke mögött. Totál be volt parázva.
Másnap amikor megérett bennem az elhatározás, hogy ez a rövidszőrű tengerimalac kell három év állatnélküliség után nekem, mert mindig ilyen színre vágytam, akkor egy fekete kismalac mellett aludt (bár elég nagy távolságra tőle) édesdeden, és mikor rámutattam az eladólánynak, hogy:
- Ő kell!
Akkor kissé kábult volt, mert tök egyszerűen ki lehetett szedni a terráriumból. :P
A hazautat jól bírta, kővé dermedt, és csak az út háromnegyedénél kezdett mocorogni.
Az egész hazaút onnan körülbelül fél-háromnegyed óra.
Egy plázában vettem, mert nekem mindegy volt, hogy fiú vagy lány malac, csak tengerimalac legyen és tetsszen. Punky tetszett nekem, és mi volt a neme? Fiú! :P Sosem volt még lány tengerimalacom...
Terápiás malacnak akartam őt kiképezni, de sajnos a serdülőkor után megváltozott, és elég harapdálós jószág lett belőle. Viszont nem egy beszari, mert nagyon érdeklődő és kíváncsi, na meg okos is!
Mindig mikor letettem valahova, az új helyet rögtön felfedezte, és nem csak ült ott kukán, mint egy idióta.
A többi malaccal való tapasztalataim mások, ilyen felfedező típusúm még nem volt. :)
Aztán a netes jutub videók hatására gondoltam egyet, és elkezdtem képezni őt. Secperc alatt megtanul dolgokat, és persze étellel motiválható elsősorban.
Annak ellenére, hogy harapós, és gyűlöli a fésülést, elég kedves malac, legalábbis velem. :)
Sokszor futtatáskor magától odajön hozzám, és engedi, hogy megsimogassam, aztán elpopcornozik, majd visszajön, simi, majd megint elugrándozik. Ilyenkor olyan aranyos! A tegnapi ketrecátrendezés (fürdőszobaszőnyeges megoldás) is popcornozást váltott ki belőle, mert csak azt láttam az ágyamból, hogy fel-felemelkedik egy szőrcsomó néha. :D Ugyanis a szőre is "feldobódik" a malaccal együtt, mikor ugrál. :)
Sok mindent megtanított és tanít Málác arról, hogy milyen az élet egy ilyen különleges tengeriröfivel, és türelemre hangol. Elég türelmetlen vagyok, és akkor ő is idegesebb, de, ha nyugodt vagyok, megnyugszik.
Hogy miért Málác? Nos, Punky teljes neve:
Punky alias GH (Giant Hamster)
Mivel kiskorában úgy nézett ki, mint egy óriáshörcsög. :) De röviden csak Punky, mert amikor nőtt a szőre, volt egy olyan időszaka, mikor olyan volt a szőr a fején, mint egy punké. :) Később Málác lett, mégpedig azért, mert régen volt ez a show...:



Máuni-ka...és ebből lett Málác :)
:D

Boldog születésnapot kívánok, Málác úr:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése