2013. június 6., csütörtök

Bevásárlás után




Nagybevásárláson voltam Málácnak.
Vettem neki csutkaalmot. Nála még nem próbáltam, most egy próbát megért...
Vettem mézeskarikát, az egész készletet felvásároltam. :D
Aztán mészpótlásra szépiacsontot.
Forgácsot is vettem, biztos ami biztos.
A két dolog ami a jobb szélen van, az még kimaradt.
Az egy
Hosszúszőrű málácoknak készült eledel, szőrlabda képződés megakadályozóval! :)
A Re-Balance az újra egyensúlyt jelent, túlsúlyos, keveset mozgó, idősebb állatoknak is ajánlják. Hahaha. Ő egyik sem. Viszont amikor átrendeztem a ketrecét ilyenné, akkor elkezdett uiz-ni, mert hallotta, hogy bontom fel a szépiacsontot. :D


A bal sarokban a ketrecben ez található (tengerimalac-nyúl vécé):

Most rohanok, mert a málác elszökött a futtatójából! Ezért kell vennem egy fedett rácsos futtatót is! Váááá!
Az egész vagyonom rámegy erre a szerencsétlenre! :P

Update: Magától visszajött szerencsére. Aztán elkaptam, és jött a kötelező fésülés futtatás után, amit ő is utál, meg én is utálok. A választékánál fésültem el, tök jól nézett ki! De aztán megrázta magát, és újra a kis kóc-Punky lett. :P Majd felvettem a karomba, de megugrott, majdnem leesett a kezemből, az utolsó pillanatban kaptam el! Huh... Aztán jött a másik meglepetés. Gyorsan visszatettem az új ketrecébe, az új alomtálcájával...és...jött a meglepetés. Punky valósággal rettegett! Sosem láttam még ilyennek, max. kiskorában amikor idekerült, de egyszerűen kétségbeesett. Nem tudom miért, talán az új alom okán, talán a nyúlvécé miatt, de nem tudom tényleg... Annyit láttam, hogy beugrik a vécébe, és ott gubbaszt, közben olyan gurgulázós fogcsattogtatós hangot ad ki (amikor ideges, akkor ilyen). Adtam neki egy répaszeletet, majd elmentem vacsorázni. Visszajöttem, a répaszelet érintetlenül hever a földön, Málác fekszik a vécéjében...majd mikor leültem a gép elé, felé nézegettem. Hát láttam, hogy olyan miliméterenkénti előre-hátra menéssel szagolgat...mint amikor nagyon félnek valamitől, akkor van ilyen viselkedésük, majd két lábra ágaskodott a ketrecében (ezt kiskorában csinálta, akkor még fel is ugrott a ketrecrácsra!).
Nagy valószínűséggel, attól, hogy kivettem a megszokott szagát onnan, minden új lett neki, és ez sokkolja.
Fura lehet, de nem bánom, ugyanis, ha sikerül eljutnunk a malackiállításra, ott is ez lesz, vadiúj környezet, ráadásul ott lesznek más tengerimalacok is! Szóval szerintem egy kis sokkolódás nem árt neki....fő a változatosság, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése