2013. június 14., péntek

Az eredmény

A tesztem eredménye, hogy az itató alá vizel az állat...
Ez megerősíti azt, hogy valószínűleg territoriális jelzés lehet ez a viselkedés.
Ma mikor készítettem őt elő az elalvásra (kajacsere, stb...) és simogattam, közben Eros Ramazzotti szólt a gépemen. Eszembe jutott a tavalyi évem, mikor Olaszországban töltöttem pár hónapot.
Nem bántam meg, hogy visszajöttem, de azért hiányzik az ottani fíling. Annyira más, mint itt Magyarországon!
Mondtam is Málácnak, hogy:
- Akkor Te még nem is léteztél! Olaszul sem tudsz... :)
Egyébként továbbra is egy erőszakos malac, mert addig nem tudtam rendesen kiszedni a délelőtti kajáját és kicserélni az esti adagra, amíg oda nem adtam neki a kígyóuborkáját, mert mindig ki akart lógni. Viszont, ha onnan leesik, kitörhet a nyaka. :P
Az állatorvoshoz menetelés hétfőn lesz megoldva, meló után.
Egyébként belegondoltam, hogy milyen rossz lehet ilyen kiszolgáltatottnak lenni...
Sose tudod mi történik veled, a fejed felett döntenek a sorsodról. Ez olyasmi, mint a fogyatékos gyerekek, akik teljesen ki vannak szolgáltatva a felnőtteknek... :(
(Abban egyeznek, hogy kiszolgáltatottak, és nem tudják elmondani mit éreznek, mit szeretnének).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése