2013. június 18., kedd

Állatorvos és kozmetikus= 2 in 1


Mivel nagyon közeledik már a június 22.-e a kiállítás napja, ezért már vasárnaptól frászban voltam, hogy még el kell intéznem a karomvágási műveletet, és az állatorvosi igazolást.
Tegnap elzarándokoltam az állatorvosomhoz (még a macskámat kezelte anno), ő a modern rendelős, és ott van kutyakozmetikus is. Sajnos aznap nem jártunk sikerrel. Viszont ma igen!
Elvittem a kutyakozmetikushoz, aki pikk-pakk levágta a Málác körmeit (bezzeg itthon nem tudta volna, mert akkor Málác úr tuti nem olyan kis megszeppent és kővé vált, mint ott). Mondtam a nőnek, hogy a Málác harap, erre meglepődött, és elültettem benne e megjegyzéssel egy félelmet. De most ez az igazság, sajnos Punky harapós... No, de levágta a karmokat, és az ára is tök kedvező, ezt még akkor is ki tudnám fizetni, ha segélyen élnék, így szerintem mi ide fogunk járni karomvágásra. :) Valami Fru nevű tengerimalac kliense is van a kozmetikusnak, és az a malac, ha vágják a körmét, dorombol. Emez meg se mukkant, csak kimeredt a szeme, mondjuk volt miért. Életében először találkozott kutya-szerű lényekkel. Két ilyennel:


Az egyik el volt zárva, mert még dolgoztak vele, csak a máláckám miatt tartottak szünetet, de a másik már kész volt, amikor meglátta a szállítódobozom, és vérszemet kapott. Majd kiugrott az amúgy is kiugró szeme, és teljesen bevadult. Málác azt se tudta mi van, csak, hogy valami fura szagú csaholó izé meg akarja támadni. De a gazdája, egy csaj, visszafogta az ebet...szóval szerintem Málác a karomvágásnál nem a manikűrözésre koncentrált. ;) :P Utána mikor végeztünk, megkérdeztem a nyírást, azt mondta, hogy malackákat még sosem nyírt...hát nem baj, majd mondtam neki én levágom a szőrét. :) De egyébként el volt Máláctól ájulva, hogy oh, milyen szép (közben Málác beterítette szőrrel (a malacok is stresszre vedlenek, mint a csincsillák)), és mondta, hogy biztos fajtatiszta, de hiába mondtam neki, hogy nem az...no mindegy. :)
Az állatorvosnál meg kaptunk egy igazolólapot, melyet meg kellett írnom, ezért:
- Nekem ronda a kézírásom, írja meg maga, majd én aláírom!
Megírtuk, vagyis megírtam a diktálása után, aláírta, és kész is. Ez mondjuk ingyen volt. :) Pecsét is van rajta, az állatorvos neve is, elérhetősége, szóval remélem elfogadják! :)
Érdekesség, hogy tegnap és ma is macskások voltam előttem. Tegnap egy bolhás hathetes kiscica, ma meg egy 1 éves (mint Málác) macska, aki kizúgott a második emeletről. :P De semmi baja se volt, úgy láttam.
Aztán hazajöttünk, kitettem Málácot futtatni, de ő a kezdeti megilletődöttség után befalta a paprikadarabokat amiket kitettem neki, majd ásított, és lefeküdt, most is fekszik.
Közben madárdalolást (Nature sound) hallgattatok vele a számítógépemen, direkt, hogy megnyugodjon.
Mivel láttam, hogy beszőrözött, bekakilt, és bepisilt a szállítókosarába tett régi pólómra. :P Ráadásul ez a nagy meleg is, neki meg hosszú a szőre, váááááááá! Úgy sajnáltam, de meg kellett csinálnunk ezt! Már csak a pénteki fürdetés van hátra a tegnap vásárolt lavórban! ;) (Feléledt, és mosakszik, ez már jó jel! :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése