2013. június 15., szombat

A vágyam, és más történetek

Nagyon szeretnék egy ilyen kutyát, már tíz éve:



Viszont az anyagi lehetőségeim jelen pillanatban nem teszik lehetővé, meg az összes spórolt pénzem elköltöttem, ha már a külföldi utam ugrott (próbálom élvezni az életet). :( Azt is figyelembe kell vennem, hogy össze-vissza időpontban dolgozom, és az egy kutyának nem éppen jó, hiszen rendszerességre van szüksége.
Málácnál ezt nem akartam betartani, de ő kialakított magának egy rendszerességet, pl.:
Amikor futtatás után beteszem a ketrecébe, akkor rögtön jön kaját kunyerálni, mert kiskorában adtam neki miután visszatettem a helyére, a jót meg ugyebár könnyű megszokni. :)
Vagy amikor este nyolc körül elkezd nyafogni, akkor tudom, hogy várja az esti lefektetést. :)
Azt mondják az okosok, hogy egy gyerek és egy állat életében a rendszeresség nagyon fontos, mert viselkedési problémákat előz meg... Aztán Málác észrevétlenül rendszerességre szoktatott, mert mikor kihozom az alvóhelyéről a konyhából, akkor is már izgatottan várja a reggeli csemegéjét az éppen aktuális zöldséget/gyümölcsöt. :) Ma lágyabb szívű voltam vele, mert két paprikaszeletet is adtam neki, pedig csak egyet szoktam, de a nyafogását általában figyelmen kívül hagyom. Ezért Punky bébi nem tud engem terrorizálni, mint például Ryo-chan, aki addig nyivákolt a hűtőnyitáskor, hogy mindenképpen adnom kellett neki valamit, hogy befogja a száját.
Málácnál ez nincs így, mert van mikor "nem hallom meg" amit mond direkt. :)
Ilyenkor elég hamar feladja (kitartása nulla, mint a gazdájának :P), és elkezd eszegetni valamit a ketrecében, hol szénát, hol a rágcsirudat...
Amióta visszajöttünk a kozmetikustól, a hátát nem hagyja fésülni. Valszeg jól összekaristolta a trimmelőfésűvel szerencsétlen Málác bőrét. (Nagyon érzékeny a bőrük). Ezért amikor meg akarom fésülni a háta végét, mindig elugrál, és nem engedi. Ekkor le kéne fognom, de nincs mostanában hozzá kedvem, bár addig fésülgetem, amíg sikerül ápolt hajat csinálnom neki! :) Mostanában gondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha vennék mellé egy másik (baba) malacot, egy kisfiút. Viszont amennyire ismerem Punky-t, nem hiszem hogy jól viselné a "konkurenciát". A kutyám se tűrte el, ha más kutyákkal foglalkoztam rajta kívül...és ő meg Málác nagyon hasonlóak, bár nem hinném, hogy a kutyám reinkarnációja lenne, bár ki tudja?!

Holnap megyünk a telekre, és szívem szerint levinném, de sajnos a közelgő kiállítás miatt nem merem... most mindentől óvom, mert még a hétfői orvosi vizsgálat is terhes lesz a számára, nem akarom még ezzel is zaklatni őt...bár szerintem szeret kint lenni a fűben. :) Állítólag lehet, hogy a kiállításon lehet kapni kismalacokat.
Hm, hát még igazából nem tudom...de majd a szívemre hagyatkozom ez ügyben, a kutyás dolgot meg jegelem egyelőre sajnos. :( Mostanában Eros Ramazzotti-t hallgatva írok blogbejegyzést, vicces. :)

A szám címe: Egyedül tegnap (vagy Tegnap egyedül, kinek hogy tetszik :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése