2013. június 8., szombat

A Nagy Titok

Most már elárulhatom...
Punky bébivel beneveztem ide:
Kiállítás
Írtam mindkét megadott ímélcímre, de még senki sem válaszolt. Lehet csak 16.-a után fognak...
Remélem...
Ha nem, akkor ennyi, mivel telefonszámos megkeresésük lehetetlen. :(
Akkor csak nézőnek megyek/-gyün kel, persze Málác nélkül. :P
(Most ki van engedve futni, és már háromszor szóltam rá, hogy ne próbálja az erődítményemet feldúlni...imád szökni) :P
Nos, mivel ide a kiállításra kell karomvágott, és 8/A-s hatósági igazolással rendelkező málác, ezért ellátogattam a környékbeli két állatorvoshoz ezügyekben.
Összehasonlítás:
Arra kérdésemre, hogy vállalnak-e málácmanikűrt, mindkettő IGEN-t mondott.
Egyiknél sincs asszisztencia, így nekem kell megint lefogni őgrófságát. :P
A hatóságilapos kérdésnél az első állatorvos azt mondta be kell szereznie, de megoldható. A másik beszerzés nélkül azonnal igennel felelt! :)
Árakat nem kérdeztem, nehogy árvadásznak tűnjek.
Egyébként az első állatorvos rendelője koszos és lepukkant. Oda nem megyek vissza, az orvos se szimpi.
A másik állatorvosnak modern a rendelője, de ma egy kollégája helyettesítette, ő mondta, hogy jövőhéten nyugodtan vigyem el Málácot, megoldják a problémáimat. ;) (Az eredeti orvost ismerem, anno oda vittem a macskámat oltatni).
Azért remélem nem kerül nagyon sok pénzbe. :(
Volt itt egy vihar pár órája, simán átaludta Málác. :)
Ez a nyúlvécé "ágy" nagyon bejött neki! :D
Ma is megsimogattam mielőtt elmentem otthonról, és egy perc után előmászott a vackából, és először a bal, majd a jobb hátsó lábát hátranyújtva kikecmergett az ágyából. :D
Az állatoknál azért nincs hátfájás, derékfájás, mert ők mindig minden ébredés után nyújtóznak, amit mi emberek már elfelejtettünk, és akkor csodálkozunk, hogy szét vagyunk fizikailag esve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése