2013. június 24., hétfő

A futtató

Csináltam két kamerás képet a futtatóról, ahogy most kinéz:



Csak egy részén van nedvesség felfogónak törülköző, a többin lehet mászkálni a padlón.
Két nagy kő van ott még, meg két vécépapírguriga, melyekbe élelmet rejtettem. Az a kék tálka a közepén egy "vázával", ami szimpla nehezék, abban víz van. Kíváncsi voltam mit szól hozzá.
Fel akarta lökni! :-o
Amúgy érdekes megfigyelni, hogy amíg összehajtogatott törülköző volt kint, akkor főleg a padlón feküdt. De amint már lefedte a fűtőtest alatti tér nagy részét a törülköző, már ő is odafeküdt rá. A lényeg Málác számára az, hogy a fűtőtest alatt legyen. :)
Most éppen popcornozik a törülközőn, és kaját keres (már mind megette).
Kint úgy látom fúj a szél, itt csak a szobai ventillátor.
Remélem Málác hozzászokik majd a fésüléshez, hiszen (sajnos) minden futtatás után ez a sors vár rá.
Ma meg elkezdtem gyűjteni egy ilyen kölyökre:

Ha minden jól megy, jövő ilyenkor már be tudom őt szerezni! :) Így végre teljesül ez az álmom!
Málác kis csempéje felmelegedett, hűtöttem neki vizet, majd rárakom a csempére, tudtommal az jó hővezető, így hűvös lesz kissé. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése