2013. május 20., hétfő

Parányi érdekességek

Mikor jöttem be a vacsorámmal a kezemben, akkor éppen ki volt engedve futkározni, és rögtön odatrappolt az elválasztóhoz, majd kunyerált kaját. Végül megesett rajta a szívem, és adtam neki kis csemege paprikaszeletet. De cserébe azt vártam el, hogy csinálja a mutatványait, és igen, a "Hopp" még mindig flottul megy, míg a "Kör" az olyan darabosan, de legalább egy kis gondolkodási idő múlva (2 másodperc) megcsinálja! :)
Aztán kitakarítottam még kajálásom előtt a ketrecét, elmostam a szikláit, meg a műanyag aljzatot...
Majd egy csipesszel banándarabot tettem a ketrece rácsához. Ez azért jó, mert így nem koszolja össze az aljzatot vagy a szőrét, és a csipeszről szépen leeheti a banánt. :)))
Raktam be neki fadarabot is rágcsálni, de van megint rágcsirúdja, imádom, hogy imádja! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése